Tuesday, November 22, 2011

Harimau Muda





TAHNIAH, harimau muda kerana telah membanggakan nama MALAYSIA di Sea Games 2011.

Pada hari yang mulia ini, saya sebagai rakyat Malaysia berasa amat bangga dengan kemenangan ini...cewah, macam PM berucap pulak!!
Tapi memang, I feel so bangga weii, dah la malam ni me n family makan malam depan TV duduk bersila maklum lah nak berperang ngan Indonesia, bukan senang our tigers nak menang malam ni,keluar semua peluh "Beckham" in them!

Sebelum ni tak pernah pun I semangat nak tengok bola, tapi sejak tengok match Malaysia vs. Indonesia yang haritu tuh terus berkobar2 nak support our tigers! Especially after tengok our penjaga gol Khairul Fahmi Che Mat..
Actually, memang dah lama minat KFCM (nama glamor dia kau ada?) because according to my sister he's like Beckham Malaysia lah..wiwiwiw
Cuba anda renung2kan raut wajah jejaka ini, gosh cute right?!!!






Pada pendapat I, KFCM adalah penjaga gol yang terbaik bagi Malaysia, terbukti apa kehebatan dia malam ni kan kan... tidak terkata... Cukup puas hati lah..






Oh wait, ada lagi another cute guy, but malam ni dia tidak berada di match untuk berperang bersama rakan2 seperjuangan kerana menurut berita terkini, dia cedera, parah or ringan? Entah tak tau, but dia la yang membanggakan Malaysia haritu tuh... Nama penuh ikut IC saya kurang tahu, all i know, his name is Shahrul..cute eh?!!






Lihatlah apa yang telah dilakukan oleh penyokong2 indon ni, ada ke dibakarnya booth jual tiket, tiket dah habis so mereka dengan bangganya ambil keputusan membakar booth itu, ishhhsshhh...






Baju ini abang saya punya, saja menggayakan ianya malam ini untuk menghiburkan hati sendiri, kau ada?!!!!hahahaha
Nasib baik la Malaysia menang malam ni, dah la tadi macam2 kata2 emosi yang dah terkeluar dari mulutku ini, paham2 la kan kita nak victory bebbb,
Kalau tidak tak tenang tidur malam ni..
Terima kasih banyak2 la Harimau Muda, anda semua memang hebat, walaupun begitu banyak peluang untuk goal tadi yang terlepas, tetapi perjuangan anda semua untuk mengharumkan nama negara tidak sia-sia.
Ya allah, sejak bila aku pandai buat karangan BM ni?! *pelik*.....

Akhir kata dari saya,

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!!!

Xoxo.....


:: Posted using BlogPress from my iPad ::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...