Friday, November 11, 2011

11/11/11

November 11th 2011......Ramai yang berkata bahawa tarikh2 sebegini akan berlakunya sesuatu yang tidak diingini...(Macam baca berita pulak).. To me jangan la negative sangat minda tu..chill sudah...Just percaya benda2 elok je yang akan berlaku. I love this kind of tarikh because who knows maybe its a lucky day for me kerrr..*yawn* And ada wedding near my house today,hurmm i wonder who is the lucky couple?!Memorable day for them...

My brother oh my sailing bro, i bet he is shaking his chubby tummy dekat atas kapal now..yurp, my brother is a Sailor, his the captain of the ship, sailing around the globe hoping to see a real mermaid one day!! Sekarang dia berada di Brazil, 11/11/11... Allah bless him!

Thats all for now...thank you (sesiapalah yang baca blog ini)..ermmm ada ke orang baca?haha

Xoxo...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...