Monday, March 14, 2011

Beto Kusyairy


I`m a big fan of Beto Kusyairi



Why? After tengok Kashaf Imani 3 weeks ago I have been admiring his acting skills.
Masa tengok commercial I knew its a good movie..
So masa movie baru start, Kakak was like
"who is this guy? he`s kinda talented la..LoLa, go n Google him now"...haha
After I Googled him baru la tahu Beto Kusyairi dah berlakon for several years 
cuma after tengok Kashaf Imani la baru I know siapa dia..
To be honest, I think he`s kinda cute jugak la..hehehehehehe
 note to self: jangan perasan, He`s Married!!
Tadi baru je tengok trailer Sini Ada Hantu and guess who is in the movie
BETO KUSYAIRI....yeay nak tengok laa..but rasanya kena beli dvd kot coz 
the movie was premiered last month....hmm wateverrr..
To Beto, I AM A Ur Biggest Fan!!....
Kena la support Malay Actors kan...GO BETO......=))))

 Lihatlah Dibawah Top 5 pelakon lelaki kegemaran LoLa: hehehehehe

 1) Stephen Rahman *Merong Mahawangsa*



2) Aaron Aziz *KL drift*



3) Fizo Omar *lupa la tajuk drama dia berlakon..haha*



 4) Beto Kusyairy *Kashaf Imani*



5) Remy Ishak *Nur Kasih*



That`s all for today! 
Support Industri Filem Malaysia ya!!=)))))))


"Acting is a question of absorbing other people's personalities and adding some of your own experience." 
- Paul Newman -

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...